MIDAS
previous arrow
next arrow

El grup empresarial al qual pertany SOREA ha evolucionat cap a una única marca de serveis del cicle integral de l’aigua a Catalunya: Agbar.

A partir de l’1 de gener de 2021, els serveis que fins ara prestava SOREA passen a ser gestionats
per Agbar com a nou gestor del servei. Aquest canvi no suposa cap modificació en la prestació del servei, de forma que es mantenen els contractes que s’han subscrit amb SOREA. 

Per tant, a partir de l’1 de gener, les factures ja arribaran amb el nom d’AGBAR.

Per adreçar-se a Agbar es podrà fer a través dels mateixos canals d’atenció telefònica: per atenció
comercial, al 934 953 540; per reclamacions, al 900 405 070; i, per avaries, al 900 304 070. Les  oficines d’atenció també segueixen obertes per atendre amb cita prèvia. Ara bé, la pàgina web de la companyia passa a ser www.agbarclients.cat. I el perfil de Twitter @agbarclients.

Afegir comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

taberna los serrano

Per categories

Promociona el teu negoci

Utilitzem cookies per millorar els continguts de la web i afavorir la vostra experiència com a usuari. Si continueu navegant entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies