MIDAS
previous arrow
next arrow
L’Ajuntament informa:
🔴🟠🟢
Demà divendres entren en funcionament les càmeres fotovermelles al semàfor del pas de vianants que creua la N340 a l’alçada de l’Avinguda dels herois de 1808 al seu pas per la vila. Aquestes càmeres es disparen si algún conductor es salta el semàfor en vermell.
🔴🟠🟢Les càmeres estan degudament senyalitzades per dissuadir als conductors de cometre cap infracció.

Afegir comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

taberna los serrano

Per categories

Promociona el teu negoci

Utilitzem cookies per millorar els continguts de la web i afavorir la vostra experiència com a usuari. Si continueu navegant entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies