Aquest dimecres 29 dabril el Museu Deu celebra el seu 25è aniversari.
Fa 25 anys que el Museu Deu va obrir les seves portes per primera vegada, i durant tot aquest temps sha treballat per ser el museu dels vendrellencs i les vendrellenques, el museu de tots!
Ara toca celebrar-ho confinats, però amb lesperança que ben aviat tornarem a veure visitants a lexposició permanent i les temporals; assistint a concerts, xerrades, maridatges, presentacions ; participant de les activitats familiars, pedagògiques, tallers , i, en definitva, compartint aquest espai tan emblemàtic del Vendrell.
En aquests moments, la celebració sha de fer de forma telemàtica i sanima els nens i nenes a fer una felicitació on hi aparegui el número 25 amb moitu daquest aniversari tan especial del Museu Deu Un cop fet aquesta felicitació, se li ha de fer una una foto per poder-la enviar al correu electrònic museudeu1@gmail.com indicant el nom del nen o nena que ha fet la felicitació, ledat i un telèfon de contacte. Entre tots el dibuixos rebuts fins al 18 de maig, Dia Internacional dels Museus, es farà un sorteig amb premis, alguns dels quals shauran de gaudir un cop finalitzi el confinament i amb data de caducitat del desembre de 2021.
Els premis són entrades al TAG, a lAuditori Pau Casals, al refugi danimals Món-La Bassa, al circuit termal del Balneari TermaEuropa, a gaudir de lactivitat de snorkeling a l’Aula Aquàtica de la reserva marina Masia Blanca, a grimpar per dalt dels arbres al parc lúdic Diver, a un dinar familiar al restaurant Le Méridien Ra Beach Hotel & Spa, a visites familiars als cellers Augustus Forum, a llegir en família Petites històries i a degustar a casa un lot de vi i cava DO Penedès.
Daltra banda, el Museu Deu vol estar presents a les cases, que es parli de les coses que shan fet al Museu Deu, al seu jardí, a la Sala de les Catifes
, i seguir les xarxes socials on, del 29 dabril a 3 de maig, shi publicaran coses curioses de la història del museu (#museudeuacasa #museudeu25anys).




Afegir comentari