L’Ajuntament informa:
Demà divendres entren en funcionament les càmeres fotovermelles al semàfor del pas de vianants que creua la N340 a l’alçada de l’Avinguda dels herois de 1808 al seu pas per la vila. Aquestes càmeres es disparen si algún conductor es salta el semàfor en vermell.






Afegir comentari