La prova forma part dels jocs Esportius Escolars de Catalunya
El proper diumenge 20 de febrer de 2022 l’Arboç celebrarà el XXIXè Cros Escolar. Aquesta prova, que forma part dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya, començarà a les 11h del matí a la zona mestral, als carrers que hi ha entre l’Institut i l’estació de tren de l’Arboç.
Els Jocs Esportius Escolars de Catalunya (JEEC) és un programa de promoció esportiva establerta pel Consell Català de l’Esport de la Generalitat de Catalunya i organitzada pels consells esportius de Catalunya.
S’espera que la prova esportiva compti amb una participació al voltant dels 350 esportistes, des dels 3 anys fins a la categoria de majors de 18 anys.
L’organització d’aquest esdeveniment esportiu és una iniciativa de l’AMPA de l’Escola Sant Julià de l’Arboç juntament amb el centre docent, i amb la col·laboració de l’Ajuntament de l’Arboç.cross l’arboç 





Afegir comentari