L’empresa explotadora del servei i els tècnics de medi ambient del Consell Comarcal ja hi està treballant per resoldre la fuita com més aviat millor.
El trencament del col·lector d’aigües residuals del torrent del Lluc a l’altura del Vendrell a primera hora d’ahir a la tarda, va obligar als tècnics de medi ambient a fer una actuació d’emergència per aturar la fuita d’aigües residuals i evitar l’escolament de l’aigua per la llera del torrent.
Personal de l’empresa explotadora del servei i els tècnics de medi ambient del Consell Comarcal ja hi està treballant per determinar les causes que han provocat el trencament de la canonada i solucionar el problema. A més, s’està analitzant l’aigua que va sortir de la canonada per descartar cap mena de toxicitat. La primera actuació un cop aturada la fuita és per desviar l’aigua del torrent i poder treballar a l’interior de la canonada per reparar-la.
Des del departament de medi ambient del Consell Comarcal confien a poder reparar la canonada en els pròxims dies.






Afegir comentari