El dijous 15 d’octubre, a les 20 h, se celebrarà un Ple extraordinari amb el debat de l’Estat de la Vila com a únic punt a l’ordre del dia i serà retransmès per RTV el Vendrell per garantir la màxima audiència i transparència.
L’Alcalde i els portaveus dels grups municipals estaran de forma presencial a la Sala de Plens de l’Ajuntament del Vendrell, des d’on faran les seves intervencions, i la resta de regidors i regidores hi estaran connectats telemàticament.
El Ple de l’Estat de la Vila és un debat de caràcter general sobre el municipi, que té com a objectiu donar l’oportunitat al govern de fer un balanç de la seva gestió i a través dels grups municipals retre compte d’aquest.
D’altra banda, s’anima la participació de la ciutadania amb l’opció de poder enviar preguntes als grups municipals que es respondran o utilitzaran durant el debat.
Les preguntes es podran enviar fins al dimarts 13 d’octubre, a les 20 h, a l’adreça de correu electrònic pledelvendrell@gmail.com. Només es podrà fer una pregunta per persona, entitat, associació o organització, que s’haurà d’enviar per escrit o mitjançant un vídeo no superior a 30 segons. Es demana que sigui sobre temes de caràcter general sobre assumptes municipals.
El Ple de l’Estat de la Vila del dijous 15 d’octubre és el primer que se celebrarà al Vendrell i es preveu fer-ne un cada any.
Més informació: Àrea de Comunicació, tel. 977 16 64 62 (71).





Afegir comentari