Xarxa Vendrellenca Federació d’associacions de veïns i altres entitats del municipi de Vendrell COMUNICA
La nostra taula de treball conjunta a donat un pas més per consolidar la nostra feina, a traves de donar-nos d’alta com a federació d’associacions de veïns i altres entitats al registre d’entitats de la Generalitat el passat mes de desembre.
Des de la Xarxa Vendrellenca fa mes d’un any que treballem en la consolidació del projecte de la nostra taula de treball, amb la creació d’una federació d’associacions de veïns i altres entitats que doni entitat jurídica a tot el que venim fent com a taula de treball conjunta. Per aquest motiu al mes de desembre de 2020 van iniciar el tràmit per donar d’alta l’entitat en el registre d’entitats de la Generalitat.
La junta directiva escollida compta amb representants de totes les associacions i ha sigut escollida per consens dels representants de les organitzacions participants.
President/ Portaveu
Antonio Garcia Leal AVV Tancat III
Secretari
Fernando Planas Zomeño AVV Carretera de Valls Nord Tresorer /Portaveu
Alex Duque Triviño AVV Tancat III
Vocals
Ana Rodríguez Cabrera Miguel Angel Benito Garcia Andrea Delgado Martin
AVV Nou Vendrell
AVV Torreblanca
AVV Millorem el Francàs
L’idea de donar aquesta pas en davant, és consolidar el projecte de la Xarxa Vendrellenca constituint un pol civil jurídicament mes sòlid. D’altra banda treballarem per aconseguir que altres associacions de veïns del Vendrell i d’altres municipis es puguin sumar a la nostra federació per ser un espai de treball civil mes potent, per aconseguir l’objectiu de millorar la situació del Baix Penedès a traves de projectes i propostes en tots els àmbits impulsades per la societat civil.
També volem destacar a traves d’aquest comunicat que aquest canvi comportarà canvis a la imatge de la nostra entitat que a partir d’ara passarà a tenir un com anagrama un una margarita amb 5 pètals pintats de color i al centre amb un cercle groc.





Afegir comentari