MIDAS
previous arrow
next arrow
🔴 Acte vandàlic a Calafell: destrossen els vidres d’una desena de vehicles en un aparcament del Blanquet

 

Una desena de vehicles han aparegut aquest dijous al matí amb els vidres davanters i posteriors trencats en un aparcament de la zona del Blanquet, entre el Mercat Municipal i l’estació de tren de Calafell.

Segons han explicat alguns dels propietaris afectats, els cotxes van quedar estacionats durant la nit i, en tornar-hi al matí, es van trobar amb els importants desperfectes. Almenys una de les víctimes ja ha presentat denúncia davant dels Mossos d’Esquadra. 

Les primeres informacions indiquen que no s’haurien produït robatoris a l’interior dels vehicles, fet que apunta que es tractaria d’un acte de vandalisme. Les marques als vidres fan pensar que els autors haurien utilitzat algun objecte contundent per colpejar-los. 

Els vehicles afectats són de diferents models i categories. A més, als parabrises d’alguns cotxes s’hi han deixat fulls informatius amb un número de diligència i la recomanació de presentar denúncia tant als Mossos d’Esquadra com a la Policia Local de Calafell. 

Aquest aparcament ja ha estat escenari d’altres incidents similars en el passat. Veïns de la zona reclamen des de fa temps un reforç de la vigilància policial i la instal·lació de càmeres de seguretat per evitar nous episodis de vandalisme. 

Afegir comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

taberna los serrano

Per categories

Promociona el teu negoci