previous arrow
next arrow
Slider

La millor manera de començar el dia és amb un desdejuni saludable i equilibrat, que ens aporti l’energia suficient per a afrontar la jornada, però que no ens ompli de calories.
Et proposem algunes opcions de desdejuni amb els quals quedar-nos satisfets. La clau és utilitzar ingredients naturals i oblidar-nos per complet del sucre.

1. Flocs de civada amb llet. Millor si és desnatada o semi. També pots plantejar-te substituir la llet de vaca per altres d’origen vegetal com la de soia, la d’arròs o la de civada.
2. Iogurt desnatat amb cereals o fruits vermells. Aquestes fruites a més de ser boníssime,s tenen antioxidants i moltes altres propietats beneficioses per a l’organisme.
3. Torrades de pa de sègol. Simplement amanides amb una mica d’oli d’oliva verge extra, o acompanyades d’alvocat, ou dur, salmó fumat, formatge fresc o gall dindi. Hi ha moltes opcions a triar.
4. Una peça de fruita sempre és una bona alternativa. Si l’acompanyem d’una infusió, serà el desdejuni perfecte.
5. Torrada integral amb una rodanxa de tomàquet i ruca.
6. Smothies de verdures i fruites.

Totes són opcions que pots anar combinant i que són ideals tant per a esmorzar, com per a prendre-les a mig matí si la fam estreny

Per Eva Remolina / AMIC

 

Afegir comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Serveis Social Media Marketing, comunicació d'empreses i comerços. SEO SEM i Posicionament comercial
taberna los serrano

Som membres de l’A.M.I.C.

Transmissió en directe

Powered by Restream.io

Vols compartir el directe?

Per categories

Promociona el teu negoci

Utilitzem cookies per millorar els continguts de la web i afavorir la vostra experiència com a usuari. Si continueu navegant entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies
× Deixa'ns un missatge?