MIDAS
previous arrow
next arrow
El proper dimecres 2 de novembre, a les 18 h, a la Sala Portal del Pardo, tindrà lloc la inauguració de l’exposició de la XII Biennal Internacional de Ceràmica del Vendrell, amb els següents ceramistes seleccionats:
 
Alba Refulgente, de Badalona
Anca Ion Ciuciula, del Vendrell
Cristina Mato, d’Oviedo
Katarzyna Miściur, Skaelskor (Dinamarca)
Laure Rivoal, de Saint-Thomé (França)

Mariya Alipieva, de Barcelona
Meng-Chan Yu, Kiel (Alemanya)
Núria Ribera, de Badalona
Pedro Queirós, Lisboa (Portugal)
 
El dia de la inauguració de l’exposició es donarà a conèixer el nom de la persona premiada que obtindrà un premi de 4.300 euros i l’any 2023 farà una exposició a la Sala Portal del Pardo.
 
L’exposició romandrà oberta fins al 14 de gener de 2023.
 
 

Afegir comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

taberna los serrano

Per categories

Promociona el teu negoci

Utilitzem cookies per millorar els continguts de la web i afavorir la vostra experiència com a usuari. Si continueu navegant entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies