previous arrow
next arrow
Slider

TikTok, la xarxa social de moda, vol ser més que una xarxa social. L’empresa que va ocupar les primeres pàgines d’informació de les publicacions tecnològiques pel seu litigi amb Donald Trump, ha anunciat la seva associació amb l’empresa canadenca Shopify. Es tracta d’una ecommerce que facilitarà als anunciants poder introduir els seus productes per a vendre’ls en la xarxa social de vídeos xinesa. És a dir, les empreses podran introduir vídeos que gràcies a Shopify podran ser adquirits de manera directa.

Aquesta operació té molta relació amb l’enfrontament entre TikTok i els Estats Units. Segons ha explicat la xarxa social, amb aquest moviment el gegant d’internet d’origen asiàtic vol que Walmart finalment compri la companyia que actualment està als llimbs. Walmart ha estat buscant una manera de vendre els seus productes a través de TikTok des que es va obrir la porta a adquirir l’empresa.

“Estem encantats de ser el primer soci a donar la benvinguda a TikTok al món del comerç, especialment ara, mentre els nostres comerciants es preparen per a una temporada de compres nadalenques en línia”, ha explicat Satish Kanwar, vicepresident de producte de Shopify, a Reuters. Per part seva, TikTok, en un comunicat ha afirmat que “Shopify és un soci perfecte per a ajudar-nos a créixer i expandir les nostres capacitats comercials a nivell mundial”.

Per Tecnonews / AMIC – AMIC

Afegir comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *



Serveis Social Media Marketing, comunicació d'empreses i comerços. SEO SEM i Posicionament comercial
taberna los serrano

Som membres de l’A.M.I.C.

Per categories

Promociona el teu negoci

Utilitzem cookies per millorar els continguts de la web i afavorir la vostra experiència com a usuari. Si continueu navegant entendrem que accepteu la nostra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies
× Deixa'ns un missatge?