L’ajuntament de Cunit ha implantat la primera fase de la xarxa de Wifi pública dins del projecte europeu Wifi4EU, amb el qual la ciutadania es pot connectar lliurement a una xarxa pública i gratuïta. Aquest projecte està emmarcat dins del Programa europeu que dota a cada poble i cada ciutat d’Europa d’accés sense fil gratuït a internet entorn dels principals centres de la vida pública. ______ A partir del dilluns 1 d’agost, la nova Deixalleria Automàtica del carrer Montserrat Roig de Cunit obrirà les seves portes. L’ajuntament de Cunit ha reconvertit la instal·lació existent en el nou punt verd del municipi adreçat a la ciutadania (els industrials i empresaris hauran de gestionar els seus residus al Parc Mediambiental). L’accés serà de forma automàtica, amb una targeta que es lliura al mateix equipament i que permet l’accés individual. El seu correcte ús pel que fa a la separació dels residus estarà supervisat per personal i també per un sistema de càmeres de vigilància.
També t'interessa
L'informatiu, Meteo
La calor extrema continua al litoral amb nits tòrrides coincidint amb la revetlla
9 hores ago
Festes, General, L'informatiu, Mobilitat, Seguretat
Vilanova, Sitges i Tarragona activen dispositius especials de seguretat, mobilitat i neteja per la revetlla
11 hores ago
L'informatiu, Mobilitat
Rodalies reforça l’R2 Sud per la revetlla i anuncia noves afectacions a Sant Vicenç de Calders
12 hores ago
Campanyes, L'informatiu, Medi
Sant Joan s’acosta amb el focus posat en el risc d’incendis i l’ús responsable dels petards
1 setmana ago
Calafell, L'informatiu, Medi
Calafell inicia la renovació dels contenidors de brossa amb 1.600 unitats noves
1 setmana ago
Calafell, Cultura, Cunit, Festes, L'informatiu
Calafell i Cunit enceten el calendari de festes majors d’estiu al litoral del Baix Penedès
1 setmana ago





Afegir comentari